Zmiana harmonogramu rekrutacji
do Liceum Ogólnokształcącego im. Janka z Czarnkowa
w Czarnkowie na rok szkolny 2020/2021
Ustalony przez Ministra Edukacji Narodowej harmonogram postępowania rekrutacyjnego do szkół dla młodzieży dostosowany został do zmienionego terminu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez okręgowe komisje egzaminacyjne.
Podania o przyjęcie do LO w Czarnkowie
Podanie o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach:
- do 10 lipca br. – termin na złożenie podania i uzupełnienie go o świadectwo ukończenia szkoły.
- od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie podania o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować.
Terminy uzupełnienia podań
Podanie o przyjęcie do Liceum należy uzupełnić:
- do 10 lipca br. – o świadectwo ukończenia szkoły,
Jeżeli nasze Liceum jest szkołą I wyboru- zalecamy składanie oryginału świadectwa ukończenia szkoły.
- do 4 sierpnia br. – o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
Jeżeli nasze Liceum jest szkołą I wyboru- zalecamy składanie oryginału wyniku egzaminu ósmoklasisty
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych ogłoszone zostaną 12 sierpnia 2020 r.
Potwierdzenie woli przyjęcia do Liceum
Od 13 do 18 sierpnia br. kandydat, który został zakwalifikowany, potwierdza wolę przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego. Należy to zrobić, jeśli dokumenty te nie zostały wcześniej złożone lub w przypadku zmiany decyzji o wyborze szkoły.
Listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych ogłoszone będą 19 sierpnia 2020 r.
Zaleca się, aby w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Liceum, podanie o przyjęcie do szkoły i wymagane załączniki, w formie skanu lub zdjęcia, zostały przesłane do szkoły wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
W okresie ograniczenia funkcjonowania Liceum zapoznanie rodziców i uczniów z wynikami postępowania rekrutacyjnego w formie list kandydatów (zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych oraz przyjętych i nieprzyjętych) odbędzie się drogą e-mailową na adres kandydata. Informacja ta zostanie także wywieszona na tablicy ogłoszeń w szkole.
Druki podania i załącznika do pobrania w zakładce DLA KANDYDATÓW